petak, 11. studenoga 2011.

Zensko sam, al volim nogomet

Prodje mi kroz glavu ono vrijeme kad sam sa prijateljicama pratila navijace nase male "Buducnosti" svaki put kad je tema svih razgovora neka vazna tekma, bas kao danas....kad je sve u znaku plavo-zute....ja se sjecam onog vremena (koje i nije bilo tako davno), kad smo bila u znako zeleno-crne (Iako sam ja Zeljo, a vecina njih Hordasice), zeleno-crna je u srcima. Al' nije sad tema banovicka Buducnost, nego cijela BiH!


Baraz, Portugal, C.Ronaldo.....Miske, Dzeko.....samo o tome se prica, gdje god podjem i dodjem. Lijepo je to, lijepo je sjecati se i onih utakmica prije par godina.....sjecati se nasih bivsih igraca, kapitena....Barbareza...(koji naravno zasluzuje da se pominje i da se ne zaboravi).......ali sav ovaj optimizam je pomalo smijesan. Ljudi ocekuju previse, nadaju se cudu....ne kazem ja da to nasi reprezentativci ne mogu, nego sve okolnosti koje uticu na to ( moram spomenuti i sudije koje su nas uvijek ugrozavale po pitanju igre)...jer ako uzmemo u obzir igru koju su pokazali zmajevi u Francuskoj, mozemo ocekivati sve najbolje, a ako se sjetimo sudije, optimizam pada....realno gledajuci, ljudi moji..... sve sto mozemo je spremiti mnogo kokica, sjemenki.... (piva i cigara) ;), a valjda nam i sampanjac zatreba da proslavimo pobjedu......Haaaaaaajmooooo Bosnooooo

Nema komentara:

Objavi komentar