nedjelja, 29. travnja 2012.

Moja prva rodjendanska torta

Zapravo je mali znak paznje za nekog ko je to zasluzio, tj zasluzila. Radi se o zenskoj osobi koja je zasluzila mnogo vise od cherry torte. Kad samo pokusam nabrojati sve one torte i kolace koje sam pojela kod nje, pizze i lazanja.... i jos mnogo toga ( inace je dobra kuharica), pa kutija sladoleda (nakon koje nisam mogla da pricam).
Ova moja torta to sve ne moze zamijeniti, ali se vremenom valjda oduzim.
Ona je cherry lady, otud i ova torta sa visnjama. Sve je kod nje od visnje, parfem, labelo, kada pije pije "od visnje", tako potrazim neki recept koji sadrzi visnje, pa znam da ce je to obradovati.

Nisam nesto spretna u kuhanju, cak sam je pitala za par savjeta, nije imala pojma sta joj se sprema. Bar sam tako mislila do sinoc, dok nisam iznijela tortu ispred nje i ocekivala ono "aaaaaaaaaa", nije toga bilo, samo suze. Nije mi rekla da je znala da spremamo tortu, al je eto po mnogo toga pretpostavila ( da sad ne nabrajam sve moje izvale koje su me odavale).
Nije meni sto sam ja konacno napravila tortu, niti sto je torta donekle ispala dobra ( vele da je ukusna, mada estetski tako ne izgleda), nego sto je iznenadjenje uspjelo ma koliko ga ona ocekivala. Ovako: "Meni najbolja i najdraza torta ikada...imala je od koga nauciti, ali sve moje padaju u vodu pored ove",  tako kaze, ja se slazem u ovome "najbolja" jer je i meni najbolja koju sam ikad  napravila, a u ovome da sve njene padaju u vodu, da mozda nakon sto ih ja probam, a da pri tome nije navijacka neka.  

Ne bih sad ovdje opisivala svu muku koju sam osjetila dok sam napravila tortu, cak i  poslije kada je nasla svoje mjesto u frizideru, samo  cu  otkriti da sam ocekivala da se istopi. Ne znam zasto, moram je pitati za savjet, ona vjerovatno zna gdje sam pogrijesila. I tako uglavnom se pojela moja torta, kako su svi jeli vidjelo se da je ukusna i njima ne samo meni. Cak se i dragom svidjela sto je bio jos jedan test provjere ;)
Eto Mimi moja sretan ti rodjendan jos jednom....VT

PS: pokusaj crtanja cvjetica je u pitanju, nikakvi brojevi!

Nema komentara:

Objavi komentar